loading...
✘ عـاشـقـانـﮧ هـاے يڪـ پسـر بارونے ✘
✘Sαєєd✘ بازدید : 258 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

دلم برای تمامی حرف هایی که نمی زنی …

تنگ است !

- -- ----- ----- -- -

“تو”

انتخاب من نبودی

سرنوشتم بودی

تنها انگیزه ی ماندنم

در این زندگی بی اعتبار

- -- ----- ----- -- -

عـاشــقانه ای کــوتاه :

مـن : من – تــو = هیچ ،، تبــصره هـم نـداره 

تــو : من + تــو = تنهــا آرزوی زنـدگــیم *ــ*

- -- ----- ----- -- -

قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد

تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد

عذاب می کشم ولی عذاب من گناه نیست

وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست

- -- ----- ----- -- -

یکی بهم گفت به حرفایی که قبل از “اما” زده میشه توجه نکن

مهم حرفای بعد از “اما”ست

عشقم؛

دوست دارم “اما” دوست دارم

تکلیف چیه ؟

- -- ----- ----- -- -

مــن عـاشـق تــو هـسـتـم …

عاشق چشمانى که اقیانوسى از آرامش را در خود دارد

عاشق دستانى که خداوند،

نوازش را با الهام از آنها معنا کرده است !

و عاشق لبخندى که زیبایى را تمام و کمال به تصویر مى کشد

- -- ----- ----- -- -

تا می آیم از تو دل بکَنم

صبر می آید…

چقدر دوست دارم این عطسه ها را !!!

- -- ----- ----- -- -

ای نازنین جواب معمای من تویی

تنها چراغ روشن شبهای من تویی

وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها

احساس آفتابی دنیای من تویی

- -- ----- ----- -- -

درستـــِ بـــوس ابــرآز عـَلاقستـــ

اَمــا.. گـــاز تزریـــق عـَلاقستـــ

- -- ----- ----- -- -

مرا در آغوشت بفشار

بگذار دل ضعفه بگیرم

از این همه عاشقانه های محکم ِ تو . . .

- -- ----- ----- -- -

پیش از تو تپش قلبم را هرگز حس نکرده بودم..

اما حالا..

انگار می خواهد سینه ام را بشکافد ای قلب!

- -- ----- ----- -- -

دلم

یک عشق می خواهد

و یک نفر که بشود دوستش داشت

همین !

- -- ----- ----- -- -

به افتخار بهترین عطر زندگیم که بوی تو رو میده

- -- ----- ----- -- -

تو خورشید باش

من زمین

عاشقانه بر من بتاب

تو که باشی چه غم از زمستان

- -- ----- ----- -- -

عشق یعنی هیچ وقت از نگاه کردنش سیر نشی

حتی اگه اون نبیندت

- -- ----- ----- -- -

زمان دستِ توست …

زمین دستِ توست …

دنیا متلاشی میشود

وقتی دست روی دست میگذاری!

- -- ----- ----- -- -

"عاشق کلمه و ترکیب های تازه ام

مثل کلمه ی تو

که با من ترکیب تازه ای میشود"

- -- ----- ----- -- -

لبخند که میزنی

پیش پا افتاده ترین اتفاقی که رخ می دهد

اختلال در تشخیص ماه های قمری است !!

- -- ----- ----- -- -

تو هم بگو دوستت دارم...

همیشه آن کسی نباش که میگوید:

منم دوستت دارم.

- -- ----- ----- -- -

خودم را به تخت بستم تو را ترک کنم

به خواب ِ تو عادت کردم !

- -- ----- ----- -- -

دلم یک شب آرام می خواهد!!

با اهنگی رمانتیک؛

چند تا شمع؛

ویک عالمه...تو....

- -- ----- ----- -- -

نمـی دانـَم…

آلزایـمر بودی یا عـشق؟!

از روزی کـه مُبتلایَت شُدم

خـودم رااز یـاد بردم…

- -- ----- ----- -- -

تو که بلدی خب ..!!

یه نیو فولدر تو قلبت بساز

منو بریز توش ..!!

ببینم چیکار میکنی ☺

- -- ----- ----- -- -

داشتم به صدات گوش میکردم حواسم به حرفات نبود . . .

- -- ----- ----- -- -

مــَن نـَباشَــــــم دُنیــــــا یـــک مــَن کـَـــــم دارَد.

اَمــــّـــــا......

"تــــــو" کــــه نـــَبــــــاشے مــَـن یـــک دُنیــــــا کـــَـم دارَم.!!

تــَــفاوتـــــــ رو مـــےبیـــــنـــے؟!!

- -- ----- ----- -- -

خواب هایم..

بوى تن تو را مى دهد..

نکند؛

آن دورترها..

نیمه شب..

در آغوشم مى گیرى؟!

- -- ----- ----- -- -

ﺍﮔﺮ ﺳﺮﺕ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﺳﯿﻨﻪ ﺍﻡ ﺑﮕﺬﺍﺭﯼ ﻫﯿﭻ ﺻﺪﺍﯾﯽ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ

ﺷﻨﯿﺪ

"ﻗﻠﺐ ﻣﻦ " ﻃﺎﻗﺖ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ

- -- ----- ----- -- -

حتما که نباید پرنده بود

دستت را که بگیرم،

هم پای زمینم

هم بال آسمان!

- -- ----- ----- -- -

 به هَم نِـمـی رِسیم

امّـا

بهـتـرین غَریبه ات مـــــی مــــانــم کـه تــــــو را هــمیشـه دوســــــت خــواهــــد داشــت

مَن و تو ، "ما" كه نشدیم هـیــچ ،

من نـیمی از خودم را هم باختَم

- -- ----- ----- -- -

بهانه ی بیداریست!

این قهوه ی چشمانت...

- -- ----- ----- -- -

دلــم یک اتفاق می خـواهـد

یک تـلفن نا آشنا

تا با بـی مــیلی تـمام جواب دهم

و چه خوب است پشت خط

صدای تــو باشد . . .

- -- ----- ----- -- -

رویـــــاهــــــایم را به سمســــــــار دادم ...پشـــــتِ شیشـــــه ی مغــــــازه اش نوشـــــت :

کـابـــــوس هــــــــــای عاشقــــــــانه ...بــــــه قیمــــــتِ ...جــــــوانـــــــــی ...!!......

- -- ----- ----- -- -

کدام خیابان را بگردم ؟ کدام کوچه را ؟

بر کوبه ی کدام در بکوبم تا بر چارچوبش ظاهر شوی تو ؟

و بازم بشناسی مرا از من به آغوشم بگیری و نپرسی هرگز که

چه به روزگارم آورده است روزگار بی تو ماندن های بسیار !

- -- ----- ----- -- -

ســـــــلامـتی

اونـایی کـه شـبامون بـا یـادشــ ـــون صـُب مـیـشـه

و صـُبامون شـب

و از ی ثـــانیه ش خـبـر نـدارن

اونـایی کـه هـر لـحـظـه بـهـونـه شـونو داریــم

اونـایی کـه به رســم > عـشـق < صـاحـب قـلـبـمـونن ==> For Ever

- -- ----- ----- -- -

دخــدر : یــه چــیــز بـگـــم؟

پـســر : آره بــگــو...

دخــدر:تــو قـشـنـگــتــریـن لـبـخـنـد دنـیــا رو داری...

پـسـر :مـن یـه چــیــز بـگــم ؟

دخــتــر: بگـــو...

پـســر:اون فـقـط بـخــاطــر وجــود تـوء...

- -- ----- ----- -- -

ﻭﻗﺘﯽ مال منی ... 웃❤유 ﭘﯿﺎﻡ ﺩﺍﺩﻥ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ... ✉ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﮔذﺍﺷﺘﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﮐﺴﯽ ... ¢₥ ﺗﯿﮏ ﺯﺩﻥ... ✔ ﺩﻭﺳﺖ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ...

♀ ﺩﻭﺳﺖ ﻫﻤﯿﻦ ﺟﻮﺭﯼ ... همه ﺍﯾﻨﺎ ﺗﻌﻄﯿﻠﻪ ....!!! ✄ ﻓﻘـــــــــﻂ ====> ﻣـــ ♡ ــــﻦ ﻭ ﺗـــ ♥ــــﻮ ❥ <====

- -- ----- ----- -- -

مشتی خاک برمیدارم...!

شاید ، شاید ،

این همان نیمه ی گمشده ی من است که خدا یادش رفته خلقش کنه . . .

- -- ----- ----- -- -

ﻣﻰ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺑﻪ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﻳﺖ ﮔﻮﺵ ﻛﻨﻢ

ﻟﺐ ﻫﺎﻳﺖ ﻧﻤﻰ ﮔﺬﺍﺭﺩ

- -- ----- ----- -- -

مگـــر میشـــود

تــــو بـــاشی و بخنـــدی

و مــــرا دیـــوانه ی خــود نکنی …

- -- ----- ----- -- -

لبانت طعم انار می دهند

بهشت را دانه دانه بر لبانم بگذار !

- -- ----- ----- -- -

شایــــــــــد نفسمــــ…

دلیڵ زنـــــــده بودنم بــــاشه

امـــــــا…

بے شک تـــــو تنـــــها دلیــــل همیــــــن

نفســـــے

- -- ----- ----- -- -

به اعتیادم به تو سوگند . . .

تو را ترک نمیکنم

حتی اگر بلای خانمان سوز باشی . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید. - کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد - هواداران ، سایت رو با نام ✘ عـاشـقـانـﮧ هـاے يڪـ پسـر بارونے ✘ در وب خود لینک کنند !
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 253
  • بازدید کلی : 59,305