loading...
✘ عـاشـقـانـﮧ هـاے يڪـ پسـر بارونے ✘
✘Sαєєd✘ بازدید : 1103 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (1)

مرا از یاد برد آخر.....!

و من جز او

تمام عالمی را بردم از یادم......!!!


- ---------- -- ---------- -- ---------- -


رفته ای ...

و این خاطره نمی تواند بی هوا آمده باشد.

یاد تو تلخ تر از بادامی ست

که درتاریکی این خانه

خاك شده باشد.


- ---------- -- ---------- -- ---------- -


سکوت دردناک ترين پاسخ من به بى وفايى هاى توست...!!!


- ---------- -- ---------- -- ---------- -


خسته ام از تمام کلمات تکرارى

فقط چند سطر سکوت …

به دلخواه خود معنایش کن …


- ---------- -- ---------- -- ---------- -


نفــس می کشم تا به جای مردگان خاکم نکنند

چنین است حال من!


- ---------- -- ---------- -- ---------- -


هنوز هم دوسش داری؟

سوالیه که خیلی وقت تو جوابش موندم


- ---------- -- ---------- -- ---------- -


ﮔﺎﻫﯽ ﻣﻌﺸﻮﻕ ﺑﺮ ﺧﻼﻑ ﻗﻮﺍﻧﯿﻦ ﻓﯿﺰﯾﮏ ﻋﻤﻞ ﻣﯽﮐﻨﺪ

ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻧﺰﺩکتر میشوی، ﺩﻭﺭﺗﺮ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ می ﺭﺳﺪ

ﻫﺮﭼﻪ ﻓﺎﺻﻠﻪ اش ﺑﯿﺸﺘﺮ می ﺷﻮﺩ، ﺑﺰﺭﮒ تر ﺑﻪ ﻧﻈﺮ می ﺭﺳﺪ

ﭼﺸﻢ ﻣﯽﺑﻨﺪﯼ، می ﺑﯿﻨﯿَﺶ

ﭼﺸﻢ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ، ﻧﯿﺴﺖ

ﻫﺮﮔﺎﻩ ﺩﯾﺪﯼ ﭼﻨﯿﻦ ﺍﺳﺖ، ﺻﻤﯿﻤﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺗﺴﻠﯿﺖ ﺑﮕﻮ!


- ---------- -- ---------- -- ---------- -


تنها به من بگو

با او چگونه می گذرد

که با من نمی گذشت؟؟


- ---------- -- ---------- -- ---------- -


گاهی وقتها “یک شب” “چند روز” طول میکشد

از سر دلتنگی …


- ---------- -- ---------- -- ---------- -


تمــــآم خــــاطرآتــــــي كــــه عآشقـــــآنــــه ســـر شــــد

نمــــــي رود از يـــــآدمـــــ . . .


- ---------- -- ---------- -- ---------- -


درونم غوغاست…

ساده میشکنم..

با یک تلنگر کوچک..

اینگونه نبودم…شدم...!


- ---------- -- ---------- -- ---------- -


دق کردم…

پشت خنده های تلخی که هیچگاه کسی

به ان شک نکرد….


- ---------- -- ---------- -- ---------- -


دَرد یَعنـی …

تنهآ رآه حَـل مُشکلـت …

برات | غیر | ممکـن بآشـه


- ---------- -- ---------- -- ---------- -


جدول حل می کنم

“سخت متلاشی و از هم پاشیده”

پنج حرفی !

با خودم فکر می کنم من چقدر “د ا غ و ن” ام …


- ---------- -- ---------- -- ---------- -


بهم گفت هیچوقت عشقمو تنها نمی ذارم

راست گفت ، چون من عشقش نبودم


- ---------- -- ---------- -- ---------- -


این روزها

نبضم کند می زند ، قلبم تیر می کشد

دارم …

صدای خرد شدن احساسم را

لا به لای

چرخ دنده های زندگی می شنوم


- ---------- -- ---------- -- ---------- -


تو هم این روزها این شایعه را شنیده ای

که من بی تو میمیرم ؟ !


- ---------- -- ---------- -- ---------- -


رویایی بود به نام با هم بودن…

هه، روحش شاد...


- ---------- -- ---------- -- ---------- -


حاصلم درد دل است از دل بی حاصل خویش

به که گویم من دلسوخته درد دل خویش


- ---------- -- ---------- -- ---------- -


اشک هایم را به نخ میکشم و تسبیحی می سازم هزار دانه تا با آن ذکر دلتنگی تو را برایت بگویم


- ---------- -- ---------- -- ---------- -


گردآوری: ✘ عـاشـقـانـﮧ هـاے يڪـ پسـر بارونے ✘

منبع: لایف اس ام اس

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط طهورا در تاریخ 1393/06/31 و 16:49 دقیقه ارسال شده است

سلام لینکی مرسی از حضورتشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : فدامدا


کد امنیتی رفرش
درباره ما
- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید. - کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد - هواداران ، سایت رو با نام ✘ عـاشـقـانـﮧ هـاے يڪـ پسـر بارونے ✘ در وب خود لینک کنند !
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 244
  • بازدید کلی : 59,296